Skip to content
  • 09 225 13 94
  • Bargiekaai 26
  • Openingsuren
  • Klantenportaal
  • Home
  • Promoties
  • Wagens
    • Stockwagens
    • Tweedehandswagens
    • Honda Gamma
    • Suzuki Gamma
  • Diensten
    • Financieringen
      • Private lease
      • Klassieke financiering & autokrediet
      • Zakelijke leasing & renting
    • Onderhoud
    • Schade en ruitherstel
    • Honda Assistance
    • Suzuki Assistance
    • Winterbanden
    • Navigatieupdates
    • Lampje bandenspanning
  • Over M. Gent
    • News
  • Afspraak maken
    • Onderhoud aanvragen
    • Proefrit aanvragen
    • Offerte aanvragen
  • Contact
Menu
  • Home
  • Promoties
  • Wagens
    • Stockwagens
    • Tweedehandswagens
    • Honda Gamma
    • Suzuki Gamma
  • Diensten
    • Financieringen
      • Private lease
      • Klassieke financiering & autokrediet
      • Zakelijke leasing & renting
    • Onderhoud
    • Schade en ruitherstel
    • Honda Assistance
    • Suzuki Assistance
    • Winterbanden
    • Navigatieupdates
    • Lampje bandenspanning
  • Over M. Gent
    • News
  • Afspraak maken
    • Onderhoud aanvragen
    • Proefrit aanvragen
    • Offerte aanvragen
  • Contact
  • Home
  • Promoties
  • Wagens
    • Stockwagens
    • Tweedehandswagens
    • Honda Gamma
    • Suzuki Gamma
  • Diensten
    • Financieringen
      • Private lease
      • Klassieke financiering & autokrediet
      • Zakelijke leasing & renting
    • Onderhoud
    • Schade en ruitherstel
    • Honda Assistance
    • Suzuki Assistance
    • Winterbanden
    • Navigatieupdates
    • Lampje bandenspanning
  • Over M. Gent
    • News
  • Afspraak maken
    • Onderhoud aanvragen
    • Proefrit aanvragen
    • Offerte aanvragen
  • Contact
Menu
  • Home
  • Promoties
  • Wagens
    • Stockwagens
    • Tweedehandswagens
    • Honda Gamma
    • Suzuki Gamma
  • Diensten
    • Financieringen
      • Private lease
      • Klassieke financiering & autokrediet
      • Zakelijke leasing & renting
    • Onderhoud
    • Schade en ruitherstel
    • Honda Assistance
    • Suzuki Assistance
    • Winterbanden
    • Navigatieupdates
    • Lampje bandenspanning
  • Over M. Gent
    • News
  • Afspraak maken
    • Onderhoud aanvragen
    • Proefrit aanvragen
    • Offerte aanvragen
  • Contact
Maak afspraak

Navigatie updates

gratis kaart updates

Bij een Honda krijgt u ook 5 jaar gratis kaart updates. Hieronder vindt u de gebruiksaanwijzingen. Uiteraard kunt u ook langskomen om dit te laten uitvoeren. Wij staan altijd paraat voor u.

Volg onderstaande stappen om te zoeken naar navigatie-updates van het Honda Connect Systeem met de navigatie app.

Wat heeft u nodig?

Om het navigatie-updateproces te voltooien vragen wij u om naar uw auto, uw computer en weer naar uw auto te gaan. Om deze updates uit te voeren hebt u het volgende nodig:

  • USB-stick met opslagcapaciteit van minimaal 8 GB
  • Snelle internetverbinding
  • 4 uur tijd
  • Computer waarop de Garmin Express-software is geïnstalleerd

Hieronder beschrijven wij in korte stappen het proces.

  1. Start de motor van uw voertuig en zorg dat deze blijft draaien tijdens de gehele eerste stap.
  2. Raadpleeg het instructieboekje van uw voertuig om te weten waar de USB-poort zich bevindt.
  3. Sluit een USB-station met minimaal 8 GB vrije ruimte aan op de USB-poort in uw voertuig.
  4. Ga in het navigatiesysteem naar instellingen > apparaat > Kaart update (Instellingen > Toestel > Kaartupdate). Volg de aanwijzingen op het scherm tot de instructies voor “doorgaan met het update proces” worden weergegeven.
  5. Nadat u op “Kaart bijwerken” hebt gedrukt, moet u ten minste 1 minuut wachten voordat u de USB-stick uit de USB-poort verwijdert.
  6. Verwijder de USB-stick
  7. Start het downloaden van Garmin Express op uw computer.
  8. Sluit het USB-station op de computer aan en volg de aanwijzingen in Garmin Express. Garmin Express controleert of er een nieuwe kaartupdate beschikbaar is.
  9. Wanneer Garmin Express klaar is, mag u het USB-station verwijderen.
    Opmerking: de benodigde tijd voor het downloaden van de kaart varieert naargelang de internetsnelheid en de kaartregio.
  10. Sluit het USB-station opnieuw aan op de USB-poort van het voertuig.
  11. Ga in het navigatiesysteem naar instellingen > apparaat > kaart updaten (Instellingen > Toestel > Kaartupdate).
  12. Volg de aanwijzingen op het scherm om de update te voltooien.

Opmerking: de kaartupdate kan tot één uur duren afhankelijk van de kaartregio. Tijdens de update moet de spanning van uw Honda-navigatiesysteem ingeschakeld blijven. De motor moet dus blijven draaien terwijl het voertuig buiten of in een goed geventileerde ruimte geparkeerd staat.

Zorg voordat u begint dat u op de hoogte bent van de plaatselijk geldende wetgeving en leef deze na. Neem in geval van vragen of bedenkingen contact op met uw Honda M. Gent.

Updates van de kaarten voor het Honda Connect navigatiesysteem zijn de eerste 5 jaar gratis voor de consument.

Honda M. Gent is niet aansprakelijk voor het niet juist installeren van de nieuwe kaarten. Heeft u twijfels, laat dan alsnog de update door onze werkplaats uitvoeren. Kostprijs is gelijk aan 1 werkuur.

Maak vandaag nog uw afspraak​

Afspraak maken
  • 09 225 13 94
  • info@hondamgent.be
  • Bargiekaai 26
Facebook-f Instagram

We helpen graag

  • Stockwagens
  • Tweedehandswagens
  • Promoties
  • Maak een proefrit
  • Plan onderhoud
  • Ontvang offerte

wagens

  • Honda Jazz
  • Honda Civic 4-deurs
  • Honda Civic 5-deurs
  • Honda HR-V
  • Honda CR-V
  • Honda CR-V Hybride

Diensten

  • Financieringen
  • Onderhoud
  • Honda Assistance
  • Schade en ruitherstelling
  • Winterbanden

Nieuwsbrief

© 2019 – Honda M. Gent - Privacy Policy

made with ❤️ by Shaik

Manage Cookie Consent
Onze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren.
Functionele cookies Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Voorkeuren bekijken
{title} {title} {title}